Autoryzowany serwis MediSmart

Serwis Centralny
ul. Cieszyńska 365
43-382 Bielsko-Biała
Tel. 661 222 266
Email : serwis@medi-smart.pl

Jeżeli mają Państwo pytania eksploatacyjne bądź techniczne zapraszamy do kontaktu z serwisem.

Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00

Zapraszamy także do kontaktu poprzez formularz kontaktowy lub mailowy.

W razie problemów technicznych z urządzeniem przed kontaktem z serwisem prosimy o sprawdzenie czy :

  • urządzenie zostało prawidłowo podłączone
  • w zbiorniku znajduje się odpowiednia ilość wody
  • zbiornik został podpięty do urządzenia
  • nie występuje awaria sieci zasilającej

Możliwe przyczyny awarii i sposób ich rozwiązania znajdują się w instrukcji obsługi urządzenia.

INFORMACJE O GWARANCJI

Gwarancja oraz jej warunki zostały opisane w karcie gwarancyjnej urządzenia.

Urządzenie objęte jest 24-miesięczną gwarancją.

Gwarancja nie obejmuje napraw wynikłych z niewłaściwego użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi urządzenia, uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń spowodowanych przeróbkami lub podłączeniem urządzenia do sieci o niewłaściwych parametrach, a także szkód / uszkodzeń wynikłych w transporcie sprzętu do serwisu.

JAK SPAKOWAĆ URZĄDZENIE DO SERWISU ?

Do serwisu należy dostarczyć jedynie elementy, które uległy awarii (w razie wątpliwości prosimy o kontakt z serwisem – nasz konsultant wyjaśni, które elementy należy spakować). Włożenie do przesyłki niepotrzebnych elementów takich jak podwozie na kółkach może spowodować ich uszkodzenie w trakcie transportu.

Przesyłka powinna być zapakowana w odpowiedniej wielkości kartonowe pudełko oraz zabezpieczona w środku przed uszkodzeniami (folia bąbelkowa, styropian lub inny materiał zabezpieczający).

Do przesyłki należy dołączyć dane kontaktowe i adresowe oraz zgłoszenie usterki, a w przypadku naprawy gwarancyjnej kartę gwarancyjną oraz kopię dokumentu zakupu.

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia urządzenia wynikłe z samodzielnej naprawy bądź przeróbek urządzenia.
Wszelkie naprawy czy wymiany części po okresie gwarancyjnym klient wykonuje na własną odpowiedzialność.

  • Skontaktuj się z nami

    Siedziba Firmy:

    Livret Sp. z o.o

    Ul. Zwycięstwa 14

    44-100 Gliwice


    Oddział w Bielsku-Białej:

    Ul. Cieszyńska 365

    43-382 Bielsko-Biała


    Tel.: 722 006 770

    Email : biuro@medi-smart.pl

    Godziny otwarcia: PN-PT: 9:00 - 16:00

    Telefony oraz pocztę odbieramy w godzinach pracy.

Mapa dojazdu